Western Låter bra, förhoppningsvis så går det bättre än senast då. 😉 Jag är på att spela Western på fredagen och sen kanske lite brädspel på söndagen när ni ändå är så pass bakfulla att ni skulle somna om ni fick sitta i soffan i ett nedsläckt rum. Kassören, L


Senaste kommentarer