Ordföranden skrev den 15 november, 2005 kl. 15:41 25-27 Hallå! Det verkar som om Svenne H kan vara med och lira på fredagen i alla fall, så då vore det väl bra om man kunde köra lite Western kanske? Han skulle kolla upp säkert så fort så möjligt. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer