Revisorn skrev den 15 september, 2010 kl. 05:45 Eftersom flera av oss spelar The West (för det gör ni väl fortfarande) så undrar jag om någon spelar Grepolis också? Jag har precis börjat och det är ganska kul. Lite mer action än TW, men så tar det ju lite mer tid också. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer