kidde skrev den 12 november, 2005 kl. 00:58 MMM Coolt att vi haft kontakt med Sverok ändå. Det är väl egentligen första gången. och då har vi ändå varit registrerade sen juni 96. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer