Information Deluxe! Ja, det låter bra, nya Ord Info är skickat till Sekreteraren så det borde inte dröja allt för länge. Angående RPG 25-27 så är jag nu 99 på att jag kan, men jag kommer meddela till 100 % under helgen. En tredje grej är att jag har haft kontakt med Sverok både på mail och telefon, och det verkar som om vi hamnar i kläm när det gäller det nya bidragssystemet. Rådet var dock att vi skulle fortsätta som vanligt för att hamna i fas så småningom. Mer information om detta kommer jag med på årsmötet 23 december.


Senaste kommentarer