Ordföranden skrev den 19 oktober, 2005 kl. 22:29 GÖTT! Bokat och klart då. Jag ser fram emot några bataljer i Carcassonne, och kanske även in några gamla klassiker! Ska även kika över Western som sagt.... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer