Nya, och lösare, bud! Efter att ha snackat med Sekreteraren på telefon så tycker han att vi ska lira helgen 28-29 i alla fall. Jag åker som sagt gärna ner om det är så att Kassören tycker det verkar lönt, är det så? Vi har ju ett helt nytt lir, och dessutom är det inte omöjligt att det blir ett par timmar Western också faktiskt....


Senaste kommentarer