Hårda bud Jaha, men då får vi väl skjuta spelandet ett par veckor till på framtiden då antar jag? I princip skulle jag kunna åka ner och spela ändå om det är så att Sekreteraren och Kassören kan och vill, men hur ser det ut för er helgerna efter 28-29? Själv är jag tveksam första helgen i november, men tror jag kan andra.


Senaste kommentarer