Det är gött! Men då tycker jag vi bokar det om även Svenne kan åtminstone på lördagen. Vi kan ju lira brädspel på fredagen när inte alla kan och sedan Western och kanske lite brädspel på lördagen. För egen del så är även söndagen öppen om det skulle vara så.


Senaste kommentarer