...sant Jo, det kan ju faktiskt vara sant, mötet var ju inte heller inbokat utan mest en chansning från Kassörens och min sida på att få ihop en spelkväll. För övrigt så tänkte jag se om någon är sugen på att spela rollspel under helgen 28-29 oktober? Jag har pratat med Svenne H, och han var osäker men skulle kolla upp det omgående. Vad säger ni andra?


Senaste kommentarer