MMM Känns ju lite konstigt att få en månadens mange för att man inte är med och spelar. Rätt många som borde få ettor i tid och otid i så fall. Känns som en MM bör utdelas för något man gör på ett spelmöte, annars får vi nog ändra kriterierna. Var säkert nån som gjorde något klumpigt drag i era brädspelspartier som förtjänar det mer.


Senaste kommentarer