Ordföranden skrev den 10 oktober, 2005 kl. 21:13 .....för övrigt.... .......så är det bra av Sekreteraren att dona lite med sidan då och då utan att folk är på honom om det. Bra jobbat! Men som sagt så har jag föreslagit just Sekreteraren för en 1:a i september, var har den debatten tagit vägen? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer