Kassören skrev den 8 oktober, 2005 kl. 17:52 Tarmis Var inte han i USA eller nåt? Har du inte sett honom, du bor ju också där? Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer