kidde skrev den 13 september, 2005 kl. 00:47 MMM Fast jag har ju spelat i a-laget minst ett par matcher om året i över 5 år. så det är väl inte så oväntat. Den enda titlen jag är känd under i trakterna runt alseda är "skyttekung". ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer