kidde skrev den 8 september, 2005 kl. 03:27 MMM Hösten har ju alltid varit min del av säsongen. Alltid någon jäkel som inte pallat trycket under våren, och då är jag där direkt och tar den lediga platsen. Och nej jag menar inte söndagsmatch, vi spelar på lördagen den helgen... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer