Ordföranden skrev den 7 september, 2005 kl. 12:52 Hrrrrrm Jag antar att du menar söndagsmatch med b-laget? Jaha, har de plockat upp Kidde till a-laget igen? Var det kanske han som låg bakom segern mot Hult!? Givetvis åker jag gärna med ner på fredagen Svenne, vi får höras om detaljerna. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer