MMM Jag kanske skulle kunna lira lite på fredagen. vi spelar visserligen match med a-laget. men jag tror den matchen börjar 17.45 eller nått, det börjar ju bli mörkt rätt tidigt, och eftersom jag ska på 30 års fest i habo på lördagen så super jag nog inte på kvällen. Sen spelar vi match med b-laget på lördagen vid 15.00, räknar med två sugna jönköpingshjältar till den matchen.


Senaste kommentarer