Ordföranden skrev den 5 september, 2005 kl. 19:39 Klappat och klart ....som det verkar nu så är det bokat med rollspel och brädspel under helgen den 16-17 september. Klara deltagare är jag själv, Svenne H och Kassören så som jag har förstått det hela. Övriga intresserade kan ju höra av sig här! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer