Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.197.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
OK OK skrev den 1 september, 2005 kl. 21:19
September Då jag tog mitt pick och pack och drog till staterna i augusti blir det lite svårt för mig att dyka upp i Oakhill i September. I övrigt är det juste här i staterna, besök gärna min resedagbok, alias: MikaelB. Jag tror Ordföranden skulle trivas här då man kan köpa en pint folköl (3.2%) för bara $1 på krogen, det är väl tom. billigare än Shell med dagens valutakurs. Jag räknar också med en inbjudan på Bogens vräkningsfest i februari nästa år. läjter Bergis, Norman,
Vänta …