Spela Rollspel För övrigt så undrar jag om det kan bli aktuellt med rollspelande i mitten av september någon gång? Jag har för mig att vi har snackat om det innan, men det vore ju bra om upptagna typer som Sekreteraren och Svenne H, och kanske Bergis, meddelar när de kan i så fall!


Senaste kommentarer