knickedick? knickedickerna...sjalvklart kommer jag att hanga pa Oakhill mer an byradirektor H.K. Gillmark och Televinken... CIV ar pa ga, jag har javligt mycket att gora just nu, for att finansiera var sverige-resa (och mitt knarkande) sa har jag nu tva jobb (det ar val tva mer an min bror?) jag extraknacker som ass. tranare pa North Park....sa jag har inte haft tid att slanga ivag nasta drag...men det kommer


Senaste kommentarer