Le Bog MMMMMMMMMMMMMjaaaaa... Jag har varit iväg en sväng och kommer att göra H&K så snart så möjligt, alltså cirka en vecka för sent. Tyvärr glömde jag att skicka ut ny deadline när jag ändå skulle åka. Kommer i veckan... Angående Bogen, kul med en medlem till i landet, och trots att det blir så långt bort som Götet så tror jag nog att han kommer att synas mer på Oakhill och ta del i RPG än vad de andra två knickedickerna gör tillsammans. Eller?


Senaste kommentarer