MMM Nej precis. Göteborg är djävulens tillhåll på jorden!!! På tal om rollspel var har det senaste draget av Handel och krig tagit vägen. Man har ju väntat sen i onsdags morgon på ett nytt drag men ännu inget... Undra om Ordföranden kanske är full nu igen?


Senaste kommentarer