flytt... ...eftersom det blir pa tok for lite rollspelande och andra CDR-aktiviteter i USA sa har jag och Mia bestamt oss for att styra kosan mot "the mother land"...vi kommer helt enkelt att flytta hem till Sverige, troligtvis i borjan av nasta ar (februari)...och platsen, ja det bli nog Gotet... Bogur


Senaste kommentarer