15:e Jag dyker ner på fredagen, och är redo för spel den kvällen, och framöver sedan när folk känner att dom kan. Vi får se om någon annan nappar, annars får vi väl lira brädspel och kanske lite Western eller så. Bra av Sekreteraren att uppdatera hemsidan för övrigt!


Senaste kommentarer