Ordföranden skrev den 4 juli, 2005 kl. 16:30 JKPG Kanske lite Jönköping för Sekreteraren efter den 22:a juli? För övrigt så kanske det vore på sin plats att ta några minuter och lägga upp uppdateringen till H&K som gjordes för några veckor sedan, det är ju ändå semester.... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer