Jasså....... Ok, jag skrev fel, jag menade naturligtvis från 15:e juli och framåt, då jag åker ner till Alseda. För övrigt verkar det svårt att få till spel med det här gänget, ingen kan ju någon gång.... Vad det verkar så är det aktuellt med spel 15:e juli och den helgen i alla fall, eller?


Senaste kommentarer