MMM 15 juni var ju för två veckor sedan. och jag har inte märkt av något rollspel ännu. Men i juli kan jag inte: 18-20, 29-31, sen ska ju Jag, Kassören och Ordföranden till Surte och hälsa på Johansson nån gång 25-29. Dessutom är jag uppbokad 4-8 Augusti.


Senaste kommentarer