Lars Högh För min del så tänkte jag hänga på Oakhill från 15:e och framåt på obestämd tid. Passar det herrarna där ute i etern? Anekdot: Jag drack kopiösa mängder öl i helgen, i ett sammanhang där en del av deltagarna gått i samma klass som den gamle legendaren Lasse Höghs dotter........


Senaste kommentarer