Kassören skrev den 27 juni, 2005 kl. 21:43 När? Ska vi spela och när ska vi till Götet? Jag kan eventuellt inte helgen 22-24 juli, näst sista helgen i juli alltså. Annars kan jag. Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer