Kassören skrev den 23 juni, 2005 kl. 23:48 Jaha! Det meddelas mig endast på detta sätt antar jag? 😉 Tja, ni gissade rätt, jag gör ju inget, så jag kan lika gärna supa i Göteborg. Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer