Kidde skrev den 23 juni, 2005 kl. 22:40 MMM Jag har bokat in en aktivitet till för mig, Ordföranden och Kassören. Vi ska åka till Göteborg och Surte och häsla på vår käre Vice. Dricka några bärs och kanske dra en och annan göteborgvits. Besöket är planerat till mitten av juli eller nått. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer