Ordföranden skrev den 21 juni, 2005 kl. 23:41 Till rakning Ja, mycket trevligt.... Spel i juli anser jag själv som mer eller mindre bokat, frågan är bara när, beroende på när Sekreteraren har semester och unge herr Svensson kan också. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer