Kassören skrev den 21 juni, 2005 kl. 17:28 Trevligt! Lite sommaraktivitet i klubben alltså. Hoppas det blir spel i juli, jag gör som alla räknat ut inte många handtag. Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer