Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.197.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Ordföranden Ordföranden skrev den 21 juni, 2005 kl. 15:28
Estrella! Ja, ja, även att jag inte själv äter just den smakvarianten, så är det på sin plats att ge en applåd till Estrella för sin finkänslighet när det gäller klassiker. Lagom till sommarsäsongen dessutom! Tack och bock till Sekreteraren för berömmet, även om en jämförelse med Bogen knappast bevisar något.... För övrigt är vi igång och rolling igen, spelarna borde ha sina drag 78 tillbaka i mailen nu! Som om inte det vore nog så borde ett regelförtydligande att klistra in i regelverket när det gäller grödorna dyka upp som nedladdningsbart under H&K-länken när som helst...
Vänta …