MMM Jag räknar kallt med betyget "bra"! Det har ju varit lite snack om det tidigare. ska fundera ut nått kul sätt att ha dem kvar på, men så länge blir det som det är nu. Man borde med gamla O.I snabbt kunna kolla upp vem som vunnit alla brädspels parti och göra en sammanställning på det. Kunde vara kul...


Senaste kommentarer