svenne skrev den 10 juni, 2005 kl. 16:12 Ute i god tid? Hejsan alla glada! tänkte bara fråga om det är några som är interesserade att lira rollspel helgen den 17-19 juni?? jag kommer i vilket falls om helst att vara hemma då, så jag räknar kallt med lite b-lag på söndagen! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer