Kassören skrev den 5 juni, 2005 kl. 01:26 Norge? Vad ska Bergis till Norge och göra? Jaja, det är ju hans problem. Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer