Ordföranden skrev den 16 maj, 2005 kl. 21:11 Jajamensan! Ok, där ser man.... Fredagen bjuder ju på spel, men det börjar relativt sent på grund av fotbollstittande, men 21.00 borde ju vara igång tycker jag. Vi får väl se vilka som är aktuella för spel då helt enkelt.... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer