Bogen kommer att landa.... Hej alla glada Som alla numera vet om så kommer ju allas våran kära bog att dyka hem, på en snabbvisit till vårat omtyckta rollspelsmeka. Tyvärr kan jag inte helgen den 21-22 maj pga. att min magisteruppsats skall lämnas in den 23. dock är jag ledig kvällen den 23 och några dagar framåt. Så jag undrar om det finns något intresse av att spela rollspel/brädspel på måndagskvällen?? Våran allsmäktige ordförande är med på förslaget. svenne, söder om


Senaste kommentarer