Jävla skit Vilka skurkar! Först krånglar den här sidan, och sedan inhandlar man en korrupt vara! Vi betalar fan inte förrän de har fixat så vi kan använda våran domän. För övrigt så borde du ringa och klaga, brukar funka bättre. Se till att säga till om alla skickade mail...


Senaste kommentarer