Uppslutning... Nej, det verkar som om några spelare istället prioriterar helt andra saker. Men brädspel med Coma en dag kanske? Sedan kan vi lira vidare på Western utan Bergis om det skulle vara något för Sekreteraren och Kassören!? Bogen hemma på Oakhill!? Är ryktena verkligen sannna? I så fall så har vi ju en brädspelare till, och för min del är det inga problem att slänga in en gästspelare på Western och orginalspelarna och Bogen själv skulle vilja det?


Senaste kommentarer