Kassören skrev den 6 maj, 2005 kl. 15:02 Brädspel? Kidde kanske kan ragga upp lite brädspelare iaf, till den helgen, så blir vi några? Håller annars med om att det inte är så stor aktivitet. 🙁 Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer