Arbetsinsats Sekreteraren kanske tycker att han gjort årets insats som åtminstone köpt sidan? Jag har f ö pratat med klubbens hyresvärd och det är okej att Webmastern tittar förbi och häntar sina pengar ur klubbkassan om han inte orkar vänta tills nästa möte. När är det förresten? Helgen den 20-22 maj ryktades det om? Kassören, L


Senaste kommentarer