Helt ok.... Jodå, det har gått bra. Känns ingen skillnad faktiskt. Jag var ju relativt gammal redan tidigare. När det gäller Elfström så är väl han också avliden tyvärr... Sedan undrar jag vad du menar med att du känner igen det där som din far gör på partyn....? Är det månne någon nedärvd släkttradition? Eller vad det precis vad han gjorde på Bogens bröllop kanske?


Senaste kommentarer