MMM Man får väl tacka så här en dag för sent. Vi som lever kör ju en gemmensam fest varje år. Björn brukar stå för lite galna uppträdande. och jag och fetisov brukar supa i kapp. jävla ryss, de tål ju hur mycket som helst. så jag däckade ifrån datorn.


Senaste kommentarer