Ordföranden skrev den 14 april, 2005 kl. 20:46 Mail till medlemmar Jävligt gött att styrelsen får en go mailadress också, mycket behändigt vid CIV och H&K t ex, och till Sverok och andra rollspelsrelaterade saker..... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer