1200:-? Varifrån fick Ordföranden 1200 kr? Det Kidde har köpt nu är ett minipaket bestående av ett par epostadresser och en webbadress och inget mer. Bara webbadressen hade kostat 175:- om jag är rätt underättad. Eftersom webblösningen vi har nu fungerar bra, så när som på slöa uppdateringar (som ändå inget dyrt webbhotell i världen kan lösa åt oss)så tycker jag att vi har gjort rätt. Alltså mer eller mindre enbart en adress som länkar vidare till den hemsidan. Kassören, L


Senaste kommentarer