Ordföranden skrev den 12 april, 2005 kl. 19:15 OK Vad säger ni övriga medlemmar om att köpa in adressen för runt 1200 spänn och sedan betala 140 om året framöver? Synpunkter kanske? För medlemmarna ligger en egen mailadress i potten att använda till klubbrelaterade saker.... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer