Ordföranden skrev den 11 april, 2005 kl. 21:42 Gött!!! Ja, jag hörde det av honom. Låter som en fin idé tycker jag. 82 kronor om året eller vad det handlade om. Känns som vi har kapacitet att klara en sådan utgift. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer